Jubilæum og mærkedage

Tilbage knap/ikon
Tilbage knap/ikon
Tilbage knap/ikon
Indlæser

Jubilæum og mærkedage

Her kan du finde information om de regler der gælder ved jubilæum, mærkedage og tildeling af julegaver

  • Jubilæum - 25 og 40 år

    I Fredensborg Kommune markerer vi medarbejderes 25 og 40 års jubilæer og ansattes fratræden til pension.

    Når en ansat kan fejre 25 eller 40 års jubilæum
    Efter 25 eller 40 års ansættelse afholdes en reception for medarbejderen. Det er det enkelte center eller institution som skal afholde og finansiere markeringen.

    Forplejning til receptionen må gerne være til en kuvertpris på max 75 kr.

    På jubilæumsdagen vil medarbejderen modtage 8.000 kr. ved 25 års ansættelse og 13.500 kr. ved 40 års ansættelse.

    Beløbet bliver indsat på medarbejderens NEM konto.

  • Pension eller efterløn - gave eller reception


    Efter mindst 10 års ansættelse giver Byrådet en gave på 1.000 kr. der indkøbes af afdelingen / institutionen. Det er den enkelte institutions ansvar at forestå og finansiere markeringen

    Efter mindst 20 års ansættelse afholdes en reception, efter samme principper som ved jubilæum og Byrådet giver en gave på 1.000 kr., der indkøbes og finansieres af afdelingen / institutionen.

  • Fødselsdage


    Fødselsdage er et privat anliggende og vi giver derfor ikke gaver ved ansattes fødselsdage.

  • Dødsfald - bårebuket


    Ved begravelse / bisættelse bestiller Center for Politik og Organisation en bårebuket med bånd fra Byrådet.

    Den ansattes leder bedes sende en  mail til politik@fredensborg.dk og giver besked om begravelse / bisættelse. 

  • Gave vin

    Har du behov for at bestille gave vin sker det via henvendelse i Sekretariatet hos Center for Politik og Organisation.

    Du skal sende en mail til politik@fredensborg.dk, hvor du oplyser hvor meget vin du skal bruge, for hvor meget og evt. hvilken slags vin du ønsker (rød/hvid/blandet).

    Du vil efterfølgende modtage en mail med bekræftelse, samt info om hvornår du kan afhente vinen i Sekretariatet.

    Der skal forventes en ekspeditionstid på 2 hverdage, og afhentning af vin sker altid i Sekretariatet på 1.sal.

    Ved større bestillinger (receptioner, arrangementer eller andet) skal der forventes en ekspeditionstid på 5 hverdage.